Jump to content

Edit History

Mastiff

Mastiff

Da blir det nok en helt annen sak, ja. For meg har det absolutt null å si hvor mye releene forbruker. Ikke bare er det bare når båten er i bruk at de skal være aktivert, i tillegg har jeg lagt strøm ned til brygga (en kraftig gummikabel beregnet på utebruk, inni en halvtoms hageslange for godt mål) og et sånt lite leketøy som alltid er tilkoblet når båten ligger ved brygga

proxy-image.jpg.00fcbc68cf11eb9ebe2e20968be26aaa.jpg

Det hendte iblant at den forrige båten var tom for strøm når jeg skulle ut etter at den hadde ligget en uke eller to om vinteren eller hvis det regnet veldig mye og pumpa måtte gå tilsvarende mye, og det gidder jeg ikke forholde meg til. Så en tiamperes "intelligent" lader sørger for at begge batteriene alltid er på topp.

Mastiff

Mastiff

Da blir det nok en helt annen sak, ja. For meg har det absolutt null å si hvor mye releene forbruker. Ikke bare er det bare når båten er i bruk at de skal være aktivert, i tillegg har jeg lagt inn strøm og en sånt lite leketøy som alltid er tilkoblet når båten ligger ved kai:

proxy-image.jpg.00fcbc68cf11eb9ebe2e20968be26aaa.jpg

Det hendte iblant at den forrige båten var tom for strøm når jeg skulle ut etter at den hadde ligget en uke eller to om vinteren eller hvis det regnet veldig mye og pumpa måtte gå tilsvarende mye, og det gidder jeg ikke forholde meg til. Så en tiamperes "intelligent" lader sørger for at begge batteriene alltid er på topp.

• Create New...