Jump to content

Edit History

Mastiff

Mastiff

Hvilken av dem tror du blir i overkant for? Alle sammen? Det var ganske mange uorganiserte forslag fra meg der... :giggle: Jeg tror den er rundt 150 ampere, en Yamaha firetakter på tilsvarende størrelse drar iallfall det, det var det nærmeste jeg kom ved å søke.

Edit: Det nærmeste jeg kom da jeg spurte i en tråd en gang i høst var at det i håndboka står "Motor output 1.4 kw". Men jeg er litt usikker på om det faktisk er den strømmen den bruker eller et uttrykk for hvor tung last den klarer å dra rundt. Jeg heller mot det siste. For i 12V blir det bare 116 ampere, og jeg syns det høres ut som det er i miste laget. Lurer på om jeg skal gå til nærmeste bilverksted, der jeg pleier å ta servicer, og høre om jeg kan låne et tangamperemeter litt. Det blir litt for dumt å slenge ut 600 kroner på et for å bruke det én gang. Eller ta den "nei, jeg kunne ikke bruke det likevel"-varianten på Biltema...

Mastiff

Mastiff

Hvilken av dem tror du blir i overkant for? Alle sammen? Det var ganske mange uorganiserte forslag fra meg der... :giggle: Jeg tror den er rundt 150 ampere, en Yamaha firetakter på tilsvarende størrelse drar iallfall det, det var det nærmeste jeg kom ved å søke.

Edit: Det nærmeste jeg kom da jeg spurte i en tråd en gang i høst var at det i håndboka står "Motor output 1.4 kw". Men jeg er litt usikker på om det faktisk er den strømmen den bruker eller et uttrykk for hvor tung last den klarer å dra rundt. Jeg heller mot det siste. For i 12V blir det bare 116 ampere, og jeg syns det høres ut som det er i miste laget. Lurer på om jeg skal gå til nærmeste bilverksted, der jeg pleier å ta servicer, og høre om jeg kan låne et tangamperemeter litt.

Mastiff

Mastiff

• Create New...