Jump to content

Edit History

Mastiff

Mastiff

Fantino skrev On 21.2.2021 at 23.06:

@Mastiff: Gikk i samme fella, men jeg hadde bare gjort valgene i feil rekkefølge. Du må bare gjøre 4 valg så går det helt fint, dvs den setter opp webserver på wemos eller ESP feks. Sleit med logikken fordi enkelte kort figurerte både som Module og Device.. Se bildene

@Fantino26, jeg er litt forvirret angående den RemoteXY-greia: Kan jeg sette opp en webserver bare med en ESP32 på den greia? Jeg skjønte ikke hvordan jeg skal gjøre det, det virket som om den skulle ha en Arduino også for å fungere på noe... Jeg vil gjerne ha en ESP32 som fungerer som en webserver (eller minst like gjerne med Bluetooth, ESP-ene mine skal ha det også, og da har jeg bare ett trådløst nett i båten), der jeg kan slå på og av en enkelt bryter. Den skal styre releene som åpner for strøm fra batteriet framme til bruk som starthjelp.

Mastiff

Mastiff

Fantino skrev On 21.2.2021 at 23.06:

@Mastiff: Gikk i samme fella, men jeg hadde bare gjort valgene i feil rekkefølge. Du må bare gjøre 4 valg så går det helt fint, dvs den setter opp webserver på wemos eller ESP feks. Sleit med logikken fordi enkelte kort figurerte både som Module og Device.. Se bildene

@Fantino, jeg er litt forvirret: Kan jeg sette opp en webserver bare med en ESP32 på den greia? Jeg skjønte ikke hvordan jeg skal gjøre det, det virket som om den skulle ha en Arduino også for å fungere på noe... Jeg vil gjerne ha en ESP32 som fungerer som en webserver (eller minst like gjerne med Bluetooth, ESP-ene mine skal ha det også, og da har jeg bare ett trådløst nett i båten), der jeg kan slå på og av en enkelt bryter. Den skal styre releene som åpner for strøm fra batteriet framme til bruk som starthjelp.

• Create New...