Fantino
@Mastiff: Blir motsatt for deg. Jeg bruker Wemos/esp8266 så langt. Brukte den som ut pkt men knabbet soft AP delen fra esp32 eksempelet. Men nå er du jo oppe og kjører!
Kan sikkert fikle litt med web-utseendet men det tror jeg du er bedre på enn meg! Finner du ut hvordan du plasserer knapper ved siden av hverandre er jeg uhyre interessert!
Det kan se ut som om du har ‘dupliserte’ bibliotek. Bare å slette de du ikke vil ha i Arduino folder og restarte. Men du er jo på veien allerede så sikkert ikke nødvendig!
Red: Det med pinne-referanser var jeg ikke klar over men det er gjerne pga at esp32 har så utrolig mange ‘interne’ koplinger pinnene for ulik bruk?
Ang pinner under oppstart så kan det lønne seg å sjekke hvilke du bør ‘ligge unna’, dvs hvilke som går lave/endrer seg under oppstart. Samt sette de til ‘high’ aller først i setup delen, dvs etter void setup() {
digital.write(pinnenr, HIGH);
(etter hukommelsen, sjekk syntax)
Mener vi rotet fram en oversikt over pinner og hva de gjør ved reset tidligere i tråden? Synes jeg husker at de du nevner skulle være ‘safe’.