Jump to content

Edit History

Mastiff

Mastiff

@Fantino, du som er så flink og snill (smører jeg tjukkere på nå, trengs det insulin her...:giggle:), du har ikke tilfeldigvis kode som kan legges til sånn at denne Arduino IDE-greia kan ha en INA219? Da kan jeg bruke dette til å plassere en spenningsmåler på min fars lensepumpebatteri i den lille trebåten hans.

Mastiff

Mastiff

@Fantino, du som er så flink og snill (smører jeg tjukkere på nå, trengs det insulin her...:giggle:), du har ikke tilfeldigvis kode som kan legge til sånn at denne Arduino IDE-greia kan ha til en INA219? Da kan jeg bruke dette til å plassere en spenningsmåler på min fars lensepumpebatteri i den lille trebåten hans.

Mastiff

Mastiff

@Fantino, du som er så flink og snill (smører jeg tjukkere på nå, trengs det insulin her...:giggle:), du har ikke tilfeldigvis kode som kan legge til sånn at denne Arduino IDE-greia kan legge til en INA219? Da kan jeg flytte spenningsmålingen helt innpå batteriet, og jeg kan bruke dette til å plassere en spenningsmåler på min fars lensepumpebatteri i den lille trebåten hans.

• Create New...