Mastiff
Fantino skrev On 26.1.2022 at 8.43:
Snodig, men jeg fikk til å velge Spania som avsenderland og legge den i korga. På mobilappen.
Og der kom den, etter bare halvannen uke. Det er ikke verst! Men selvsagt i feil postkasse. Det er to like, hvite postkasser på huset, vår øverst (i brysthøyde på meg som er nesten 180 cm) og den andre rett under. På lokkene, som skråner framover, sånn at en seksåring klarer å lese iallfall den nederste, er det brukt Brother merkemasin med 12 mm teip og stor skrift. Det står fire jentenavn på den som leieboerne har, og så står det mitt og fruens navn på den som er vår. Og åndspygmeeene i "Helt hjem" sendte meg tekstmelding om at pakken var lagt i postkassa mi, noe den ikke var. Så jeg sjekket den til leieboerne...og der lå den. Ikke første gang de folkene der roter, jeg prøver å bruke idiotene minst muilg.
Men det positive var at den faktisk kom før motorheisen (og undervannshuset), som kommer med Jet Carrier i neste uke. Så har jeg bedstilt to Superswitch-brytere (til fremre og bakre styreplass) (on)-off-(on), siden tilten til motoren også har en sånn bryter. De hadde ikke for motorheiser, men jeg tok en for trimplan, der pilene opp og ned var på baugen.