BØstrøm Startet 9.Juni.2018 Link til dette innlegget Startet 9.Juni.2018 (redigert) Lørdag i Sankthanshelgen tenkte jeg å ta 47 fots båt til Oskarsborg,og bryllup. Mistenker at havnen kan være full, og det samme med meg, så ankring i Sanddspollen fordrer promillekjøring med gummibåt. Noen med eraring herfra? Og da tenker jeg ikke på promillekjøringen. Redigert 9.Juni.2018 av BØstrøm (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
janet Svart 9.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2018 finnes også noen gjesteplasser i Drøbak, kanskje også på marinaen straks nord for Drøbak der finnes andre steder å parkere båt på Håøya enn gjestehavna lørdag/søndag har Nesoddbåtene en hurtiggående katamara som går Oslo-Nesoddtangen-Drøbak-Son og så den vanlige fergen Drøbak-Oscarsborg Sitér dette innlegget V8 rules. Link to post
Catch22 Svart 9.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2018 Dra inn på lørdag formiddag. Ring havneverten på forhånd, så ordner det seg som regel "alltid". Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 9.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2018 Enten ringer du havneverten litt før du kommer så de kan finne en plass for deg, eller så kontakter du dem enda litt tidligere (noen dager før) og hører om du kan reservere en plass. De har reservert plasser til båter tidligere, som regel da på den nord-sør-brygga med utgang ved toalett-/dusjbygget. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
BØstrøm Svart 9.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2018 Takk. Skal prøve det. Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 9.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2018 Ring til havnesjef Berit 469 36 847 eller havnetelefonen - 974 34 779 på forhånd. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.