Jacob04 Startet 9.Juni.2018 Link til dette innlegget Startet 9.Juni.2018 Jeg har en mercury viking 10 hk og jeg har lyst til å trimme den. Jeg her hørt at det bare er å fjerne en plate mellom forgasser og inntak, kan dette stemme? Sitér dette innlegget Link to post
Linea Svart 9.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2018 Ja, hvis det er den med 262 ccm og nyere en ca 2000. Den bør ha klistremerke med 15 hk inne på blokka. Sitér dette innlegget Link to post
Jacob04 Svart 9.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2018 Ok, men vet du hvordan man gjør det? Sitér dette innlegget Link to post
Traale Svart 10.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2018 Løsne forgasseren der den er skrudd i motorblokken. 2 muttre Mellom der sitter platen. Så trekker du forgasseren litt ut og fjerner platen. Skru det hele sammen igjen. Husker ikke om jeg måtte løsne på noe annet, men som Linea skriver, det skal stå 15 hk på blokken/stammen. Sitér dette innlegget Link to post
tilplan Svart 10.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2018 På min står det 15 hk på merkeskiltet og 10 bak på motoren. Om jeg forstår de over rett, må merkeskiltet være slik. Platen stod nok der en pakning kan skimtes mellom forgasser og motorblokk. Sitér dette innlegget Link to post
Jacob04 Svart 10.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2018 Tusen takk for svar og forklaring Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.