Jump to content

Edit History

Krimart

Krimart

Takk for svar! @Komodo Joda, vinkelsliper med flapdisk er det jeg foretrekker, men som sagt ser jeg ikke helt lyst på å sitte inne i en trang boks og slipe med en slik, kanskje støvsugeren kan stripses fast som du sier, men det beste ville vel være å kunne suge det bort direkte fra slipesonen?  Jeg har jo sett på diverse youtube- videoer der de bruker eksentersliper så helt håpløst kan det da ikke være? @Gunga Din har tenkt på luft, og hadde jeg hatt mitt eget veksted med god plass til båten så...  men båten står p.t. i hagen til en bekjent i påvente av å få plassert den på opplagsplassen til høsten så synes det blir litt for mye mekk å dra rundt på en kompressor. @WithVital: ja den står på listen. har du erfaring med glassfibersliping? Jeg har ganske mye som må skråslipes for å laminere. Skal sette inn nye vinduer og reparere et felt med delaminering grunnet skade ved opplag. Skal i samme slange laminere på noen forsterkningsribber. 

Krimart

Krimart

Takk for svar! @Komodo Joda, vinkelsliper med flapdisk er det jeg foretrekker, men som sagt ser jeg ikke helt lyst på å sitte inne i en trang boks og slipemed en slik, kanskje støvsugeren kan stripses fast som du sier, men det vestemville vel være å kunne suge det meste bort?  Jeg har jo sett på diverse youtube- videoer der de bruker eksentersliper så helt håpløst kan det da ikke være? @Gunga Din har tenkt på luft, og hadde jeg hatt mitt eget veksted med god plass til båten så...  men båten står p.t. i hagen til en bekjent i påvente av å få plassert den på opplagsplassen igjen til høsten så synes det blir litt for mye mekk å dra rundt på en kompressor. @WithVital: ja den står på listen. har du erfaring med glassfibersliping? Jeg har ganske mye som må skråslipes for å laminere

• Create New...