Jump to content

Edit History

Krimart

Krimart

Takk for tips @Fortego. Støv, støy og vibrasjon, ikke veldig "helsebringende" og når man som sagt sitter inne i en liten boks....  Men heldigvis er det ikke snakk om timesvis med arbeid. Velger jeg å bruke vinkelsliper er jeg trolig ferdig i løpet av 2-3 timer. Kanskje doble det med en ekssentersliper? . @Komodo jeg har også en båndsliper, husker ikke helt merket, men en billig Jula eller BT -sak.  Men har aldri blitt helt venner med den. Sliter med å justere den så ikke båndet dras skjevt, synes dessuten den blir litt uhåndterlig. Med båndsliper er det dessuten lett å få kanter. 

Krimart

Krimart

Takk for tips @Fortego. Støv, støy og vibrasjon, ikke veldig "helsebringende" og når man som sagt sitter inne i en liten boks....  Men heldigvis er det ikke snakk om timesvis med arbeid. Velger jeg å bruke vinkelsliper er jeg trolig ferdig i løpet av 2-3 timer. Kanskje doble det med en ekssentersliper?  antar at selve slipejobben burde ta 2-3 timer. @Komodo jeg har også en båndsliper, husker ikke helt merket, men en billig Jula eller BT -sak.  Men har aldri blitt helt venner med den. Sliter med å justere den så ikke båndet dras skjevt, synes dessuten den blir litt uhåndterlig. Med båndsliper er det dessuten lett å få kanter. 

Krimart

Krimart

Takk for tips @Fortego. Støv, støy og vibrasjon, ikke veldig "helsebringende" og når man som sagt sitter inne i en liten boks....  Men heldigvis er det ikke snakk om timesvis med arbeid. Velger jeg å bruke vinkelsliper er jeg trolig ferdig i løpet av 2-3 timer. Kanskje doble det med en ekssentersliper?  antar at selve slipejobben burde ta 2-3 timer. @Komodo; jeg har også en båndsliper, husker ikke helt merket, men en billig Jula eller BT -sak.  Men har aldri blitt helt venner med den. Sliter med å justere den så ikke båndet dras skjevt, synes dessuten den blir litt uhåndterlig. 

• Create New...