Nordåned Startet 10.Juni.2018 Link til dette innlegget Startet 10.Juni.2018 Har en Yamarin 58br som jeg skal sjekke bensinmåleren da den ikke viser neo informasjon, men luken over tanken sitter dønn fast. Noen som vet om det er bare å bruke krefter å så vil den slippe taket? Sitér dette innlegget Link to post
Noli Svart 4.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2024 Hei, fant du ut av denne? Jeg har samme problem med min 58BR fra 2007. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 5.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2024 Var noen utrolig dårlige konstruktører som monterte alt på tanktoppen med stjerneskruer på min forrige båt! svetta et par timer med slagskrujern får å få dette opp! blir ekstra vanskelig når det er seig gummipakning i mellom! det bare fjerder.., jeg bytta ut til sekskant, så nestemann får en veldig mye enklere jobb Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.