Jump to content

Edit History

John_Kr

John_Kr

Ikke for at jeg skal forsvare Elektrikkeren som kaster kablene på sjøen, men han må naturligvis koble fra alle båtene for å ha muligheter på å finne jordfeil i anlegget, det er ingen andre måter å gjøre dette på. Du kan jo se hvordan det ser ut etter en elektrikker har montert noe i et hus, det ligger strødd ledningsbiter og andre komponenter over alt, men slik er det når prisene presses, de bruker ikke kostbar tid på å rydde opp, i så fall så må DU/VI betale den kostnaden og det er vi ikke villig til. For å være helt ærlig, se bort fra kabel i sjøen så så ikke dette ille ut, det er noe dere/ vi må regne med. Jeg driver selv Gjestehavn og har ofte besøk av Elektrikker, jeg er ikke villig til å betale steindyr timepris for opprydding.

John_Kr

John_Kr

Ikke for at jeg skal forsvare Elektrikkeren som kaster kablene på sjøen, men han må naturligvis koble fra alle båtene for å ha muligheter på å finne jordfeil i anlegget, det er ingen andre måter å gjøre dette på. Du kan jo se hvordan det ser ut etter en elektrikker har montert noe i et hus, det ligger strødd ledningsbiter og andre komponenter over alt, men slik er det når prisene presses, de bruker ikke kostbar tid på å rydde opp, i så fall så må DU betale det og det er du ikke villig til. For å være helt ærlig, se bort fra kabel i sjøen så så ikke dette ille ut, det er noe dere/ vi må regne med. Jeg driver selv Gjestehavn og har ofte besøk av Elektrikker, jeg er ikke villig til å betale steindyr timepris for opprydding.

John_Kr

John_Kr

Ikke for at jeg skal forsvare Elektrikkeren som kaster kablene på sjøen, men han må naturligvis koble fra alle båtene for å ha muligheter på å finne jordfeil i anlegget, det er ingen andre måter å gjøre dette på. Du kan jo se hvordan det ser ut etter en elektrikker har montert noe i et hus, det ligger stødd ledningsbiter og andre komponenter over alt, men slik er det når prisene presses, de bruker ikke kostbar tid på å rydde opp, i så fall så må DU betale det og det er du ikke villig til. For å være helt ærlig, se bort fra kabel i sjøen så så ikke dette ille ut, det er noe dere/ vi må regne med. Jeg driver selv Gjestehavn og har ofte besøk av Elektrikker, jeg er ikke villig til å betale steindyr timepris for opprydding.

• Create New...