Smiler Startet 13.Juni.2018 Del på Facebook Startet 13.Juni.2018 (redigert) Er det godt nok å fortøye en båt med overhåndsløkke i kryssholtet? Skjønner at jeg aldri får den opp igjen, men er knuten sterk nok? Dette er forøvrig en midlertidig løsning til jeg har lært meg å spleise skikkelig:) på forhånd takk for svar:) Redigert 13.Juni.2018 av Smiler (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 13.Juni.2018 Del på Facebook Svart 13.Juni.2018 Den holder nok, men tren heller på å knyte pålestikk. Den løsner aldri av seg selv og er enkel å løsne opp, i tillegg til at den ser mer elegant ut. Sitér dette innlegget Link to post
Smiler Svart 13.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2018 Takker, ja som sagt var dette en kjapp løsning idag, men så ser jeg st det blåser opp litt imorgen, så da ble jeg litt usikker:) Hat overdimensjonert tauverket endel, men når man først begynner å tenke på det så blir man fort usikker. Hehe Sitér dette innlegget Link to post
Fyrlykten Svart 13.Juni.2018 Del på Facebook Svart 13.Juni.2018 Hei du! Jeg fortøyer båten min med denne, lett å slå og holder som bare juling den heter Cleat Hitch Anbefales Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
janet Svart 13.Juni.2018 Del på Facebook Svart 13.Juni.2018 slik cleat har jeg også! Sitér dette innlegget V8 rules. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.