Jump to content

Volvo penta 2002, grums og luft i dieselsystemet, starter ikke

svcapp

Recommended Posts

Jeg har satt i ny motor i båten jeg kjøpte flr vinteren ifjord, startet motoren på gården forrige måned før jeg satt den inn og den started på første fosøk. Men når jeg monterte den i båten så (dum som jeg var) koblet jeg den gjennom diesel filteret som sto i båten fra før, uten å tenke på at det har stått der i flere år ubrukt fra forrige eiers eierskap. Så da sugde jeg inn masse grønn guffe inn i den helt til nå lettstartet volvo penta 2002. Hva gjør jeg nå? Har pumpa all guffa ut med både den manuelle pumpa på motoren og ved å dra starteren i forsøk på å få start. Men den viser enda ikke tegn til å tenne. Har gjort et enkelt forsøk på å få ut luft av systemet uten å være helt sikker på om jeg har gjort det riktig men ingen tegn til forbedring.. noen råd? Hilsen SvHakuna Rino Moen

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...