Jump to content

Edit History

Vosso63

Vosso63

Ja, dette er en nat i bakken forut, ikke i skroget, slik jeg trudde. Jeg ser at det er vanndråper på dekket, slik at den er trutna, så da vil jeg tru du må nate på nytt. Midtfisken står gjerne fast i en vertikal stokk (puller), mens dekksborda følger skroget. Om du skal gjøre noe med det nå må alt være helt knusktørt. Dersom du har utført natinga veit du nok hvilket stoff som er brukt. Det er ikke lett å få et lim/fugemasse/natemasse til å lime seg fast i det gamle stoffet, men jeg ville prøvd nevnte Bostikprodukt (Simson). Å ta opp denne naten, eller alle sammen, ville jeg venta med til høsten/vinteren. Her må du definitivt bruke svart natestoff!  

Vosso63

Vosso63

Ja, dette er en nat i bakken forut, ikke i skroget, slik jeg trudde. Jeg ser at det er vanndråper på dekket, slik at den er trutna, så da vil jeg tru du må nate på nytt. Midtfisken står gjerne fast i en vertikal stokk (aktre puller), mens dekksborda følger skroget. Om du skal gjøre noe med det nå må alt være helt knusktørt. Dersom du har utført natinga veit du nok hvilket stoff som er brukt. Det er ikke lett å få et lim/fugemasse/natemasse til å lime seg fast i det gamle stoffet, men jeg ville prøvd nevnte Bostikprodukt (Simson). Å ta opp denne naten, eller alle sammen, ville jeg venta med til høsten/vinteren. Her må du definitivt bruke svart natestoff!  

Vosso63

Vosso63

Ja, dette er en nat i bakken akter, ikke i skroget, slik jeg trudde. Jeg ser at det er vanndråper på dekket, slik at den er trutna, så da vil jeg tru du må nate på nytt. Midtfisken står gjerne fast i en vertikal stokk (aktre puller), mens dekksborda følger skroget. Om du skal gjøre noe med det nå må alt være helt knusktørt. Dersom du har utført natinga veit du nok hvilket stoff som er brukt. Det er ikke lett å få et lim/fugemasse/natemasse til å lime seg fast i det gamle stoffet, men jeg ville prøvd nevnte Bostikprodukt (Simson). Å ta opp denne naten, eller alle sammen, ville jeg venta med til høsten/vinteren. Her må du definitivt bruke svart natestoff!  

Vosso63

Vosso63

Ja, dette er en nat i bakken akter, ikke i skroget, slik jeg trudde. Jeg ser at det er vanndråper på dekket, så da vil jeg tru du må nate på nytt. Midtfisken står gjerne fast i en vertikal stokk (aktre puller), mens dekksborda følger skroget. Om du skal gjøre noe med det nå må alt være helt knusktørt. Dersom du har utført natinga veit du nok hvilket stoff som er brukt. Det er ikke lett å få et lim/fugemasse/natemasse til å lime seg fast i det gamle stoffet, men jeg ville prøvd nevnte Bostikprodukt (Simson). Å ta opp denne naten, eller alle sammen, ville jeg venta med til høsten/vinteren. Her må du definitivt bruke svart natestoff!  

• Create New...