Jump to content

Edit History

Lingefan

Lingefan

Ticora - Vi kan jo ta forbud mot seiling innnefor de åpne hav også. I alle fall innenfor 400 meter fra land. Utrolig irriterende å måtte vike for slike som kan endre retning raskt. I alle fall ta fra de forkjørsretten. Og padlere da, som padler utenfor baner ;-)

Viktig å behandle alle på sjøen likt. Blir koselig stemning på sjøen da :-)

Jeg er mer tilhenger av gulrot enn pisk og liker at ting er som de er fra før av uten særregler for vannscootere og at vannscooterne får kjøre slik en småbåt får gjøre. Eventuelt kan alle båttyper få masse forbud.... som ikke blir fulgt eller respektert da det blir for dumt.

Lingefan

Lingefan

Ticora - Vi kan jo ta forbud mot seiling innnefor de åpne hav også. I alle fall innenfor 400 meter fra land. Utrolig irriterende å måtte vike for slike som kan endre retning raskt. I alle fall ta fra de forkjørsretten. Og padlere da, som padler utenfor baner ;-)

Jeg er mer tilhenger av gulrot enn posk og at ting er som de er og at vannscooterne får kjøre slik en småbåt får gjøre. Eventuelt kan alle båttyper få masse forbud.... som ikke blir fulgt eller respektert da det blir for dumt.

Lingefan

Lingefan

Ticora - Vi kan jo ta forbud mot seiling innnefor de åpne hav også. I alle fall innenfor 400 meter fra land. Utrolig irriterende å måtte vike for slike som kan endre retning raskt. I alle fall ta fra de forkjørsretten. Og padlere da, som padler utenfor baner.

Jeg er mer tilhenger av gulrot enn posk og at ting er som de er og at vannscooterne får kjøre slik en småbåt får gjøre. Eventuelt kan alle båttyper få masse forbud.... som ikke blir fulgt eller respektert da det blir for dumt.

• Create New...