Jump to content

Edit History

Coldman

Coldman

Skrivefeil

Vel, jeg tenker vel at det er en sammenheng mellom kvalitet og pris. Det er det jo ofte - og da kan det være greit å forhøre seg litt. Selv om en sånn dings ikke er av noe teknisk art, kan den være av litt for dårlig kvalitet til å ha ute på en båt.

Skal som nevnt se på dem, og nå har jeg jo fått noen tilbakemeldinger som gjør meg litt tryggere. Kommer ikke til under (ikke helt sant), men det er som det er tjukt som bare det der skruene kommer. De skal stå horisontale (nærmest som en forlengelse av pulpit) og da tenker jeg det må holde å bore hull, legge sika i hullene og skru. Høres det dumt ut?

Coldman

Coldman

Vel, jeg tenker vel at det er en sammenheng mellom kvalitet og pris. Det er det jo ofte - og da kan det være greit å forhøre seg litt. Selv om en sånn dings ikke er av noe teknisk art, kan den være av litt for dårlig kvalitet til å ha ute på en båt.

Skal som nevnt se på dem, og nå har jeg jo fått noen tilbakemeldinger som gjør meg litt tryggere. Kommer ikke til under (ikke helt sant), men de er som det er tjukt som bare det. De skal stå horisontale (nærmest som en forlengelse av pulpit) og da tenker jeg det må holde å bore hull, legge sika i kullene og skru. Høres det dumt ut?

• Create New...