Jump to content

Edit History

Bay_liner

Bay_liner

Mulligan, forsøk å bakke seilbalja di med sterk vind forfra aka typisk ettermiddagsbris, (typisk for stedet jeg har plass) inn mellom 2 påler der fortøyningene må grabbes, samtidig som du har fucken oppe. Skru gjerne av kjølen og. Ure dead man M.

 

Selvsagt er det båter i båsene ved siden av disse er kun skilt av med fortøyninger...

 

For min del, båt med drev og betydelig overbygg fant jeg ut at den har et naturlig og stabilt leie ift vind, baugen hhv ca 140°  fra vindretningen, kan jeg roe den der og bruke det som videre utgangspunkt mot båser etc. Lar båten drive i denne posisjonen mot stedet jeg skal inn og gasser på plass.

 

Joda, jeg ville absolutt hatt nytte av en kremvisper der forn men vet hva jeg mestrer og kan og vil naturligvis gjøre alt for å unngå å sette meg selv eller andre i fare fordi jeg mangler vispen.

 

Ved et besøk i Danmark for noen år siden la jeg forøvrig merke til at svært mange seilbåter har baugpropell.

 

SåDetSå......

Bay_liner

Bay_liner

Mulligan, forsøk å bakke seilbalja di med sterk vind forfra aka typisk ettermiddagsbris, (typisk for stedet jeg har plass) inn mellom 2 påler der fortøyningene må grabbes, samtidig som du har fucken oppe. Skru gjerne av kjølen og. Ure dead man M.

 

Selvsagt er det båter i båsene ved siden av disse er kun skilt av med kun fortøyninger...

 

For min del, båt med drev og betydelig overbygg fant jeg ut at den har et naturlig og stabilt leie ift vind, baugen hhv ca 140°  fra vindretningen, kan jeg roe den der og bruke det som videre utgangspunkt mot båser etc. Lar båten drive i denne posisjonen mot stedet jeg skal inn og gasser på plass.

 

Joda, jeg ville absolutt hatt nytte av en kremvisper der forn men vet hva jeg mestrer og kan og vil naturligvis gjøre alt for å unngå å sette meg selv eller andre i fare fordi jeg mangler vispen.

 

Ved et besøk i Danmark for noen år siden la jeg forøvrig merke til at svært mange seilbåter har baugpropell.

 

SåDetSå......

Bay_liner

Bay_liner

Mulligan, forsøk å bakke seilbalja di med sterk vind forfra aka typisk ettermiddagsbris, (typisk for stedet jeg har plass) inn mellom 2 påler der fortøyningene må grabbes, samtidig som du har fucken oppe. Skru gjerne av kjølen og. Ure dead man M.

 

Selvsagt er det båter i båsene ved siden av disse er kun skilt av med kun fortøyninger...

 

For min del, båt med drev og betydelig overbygg fant jeg ut at den har et naturlig og stabilt leie ift vind, baugen hhv ca 140°  fra vindretningen, kan jeg roe den der og bruke det som videre utgangspunkt mot båser etc. Lar båten drive i denne posisjonen mot stedet jeg skal inn og gasser på plass.

 

Joda, jeg ville absolutt hatt nytte av en kremvisper der forn men vet hva jeg mestrer og kan og vil naturligvis gjøre alt for å unngå å sette meg selv eller andre i fare fordi jeg mangler vispen.

 

Ved et besøk i Danmark for noen år siden la jeg merke til at svært mange seilbåter har baugpropell.

 

SåDetSå......

Bay_liner

Bay_liner

Mulligan, forsøk å bakke seilbalja di med sterk vind forfra aka typisk ettermiddagsbris, (typisk for stedet jeg har plass) inn mellom 2 påler der fortøyningene må grabbes, samtidig som du har fucken oppe. Skru gjerne av kjølen og. Ure dead man M.

 

Selvsagt er det båter i båsene ved siden av disse er kun skilt av med kun fortøyninger...

 

For min del, båt med drev og betydelig overbygg fant jeg ut at den har et naturlig og stabilt leie ift vind, baugen hhv ca 140°  fra vindretningen, kan jeg ro den der og bruke det som videre utgangspunkt mot båser etc. Lar båten drive i denne posisjonen mot stedet jeg skal inn og gasser på plass.

 

Joda, jeg ville absolutt hatt nytte av en kremvisper der forn men vet hva jeg mestrer og kan og vil naturligvis gjøre alt for å unngå å sette meg selv eller andre i fare fordi jeg mangler vispen.

 

Ved et besøk i Danmark for noen år siden la jeg merke til at svært mange seilbåter har baugpropell.

 

SåDetSå......



×
×
  • Create New...