Jump to content

Edit History

Bonus

Bonus

quantumduck skrev 27 minutter siden:

Joda, sikkerhetsutstyr ja takk. Men kan egentlig en thruster redde liv på samme måte som vinterdekk, airbag og ABS? Jeg tillater meg å tvile...

Nå har jeg temmelig mye utstyr ombord som ikke kan redde liv ... Men som kan gjøre livet mitt bedre (for meg). Vi er alle (heldigvis) forskjellige. Noen identifiserer seg med steinaldermennesket. Andre drikker vin av krystallglass. Selv i båten. Fordi de har lyst. Jeg kunne noen (les mange ...) ganger ha lyst til å hoppe av verden. Men, jeg har ikke fått det til enda. Verden går videre. Og jeg har fortsatt lyst til å være med :cheers_wine:

Selv gamle Maslow utvikler seg jo ...

7CED3E42-985F-426C-95B5-7690861D3AF0.png.af7344fdc4c388a4ebe5bb7cbcd6e020.png

Bonus

Bonus

quantumduck skrev 25 minutter siden:

Joda, sikkerhetsutstyr ja takk. Men kan egentlig en thruster redde liv på samme måte som vinterdekk, airbag og ABS? Jeg tillater meg å tvile...

Nå har jeg temmelig mye utstyr ombord som ikke kan redde liv ... Men som kan gjøre livet mitt bedre (for meg). Vi er alle (heldigvis) forskjellige. Noen identifiserer seg med steinaldermennesket. Andre drikker vin av krystallglass. Selv i båten. Fordi de har lyst. Jeg kunne noen (les mange ...) ganger ha lyst til å hoppe av verden. Men, jeg har ikke fått det til enda. Verden går videre. Og jeg har lyst til å være med :cheers_wine:

Selv gamle Maslow utvikler seg jo ...

Bonus

Bonus

quantumduck skrev 17 minutter siden:

Nå har jeg temmelig mye utstyr ombord som ikke kan redde liv ... Men som kan gjøre livet mitt bedre (for meg). Vi er alle (heldigvis) forskjellige. Noen identifiserer seg med steinaldermennesket. Andre drikker vin av krystallglass. Selv i båten. Fordi de har lyst. Jeg kunne noen (les mange ...) ganger ha lyst til å hoppe av verden. Men, jeg har ikke fått det til enda. Værden går videre. Og jeg har lyst til å være med :cheers_wine:

Selv gamle Maslov utvikler seg jo ...

• Create New...