Jump to content

Edit History

quantumduck

quantumduck

@Bonus Haha, spot on! Har selvsagt mye ræl i båten som koster penger og ikke bidrar en døyt til sikkerheten... men du er sikkert enig i at å prioritere krystallservise foran baugpropell neppe setter liv i fare ... ? 

Stakkars Maslov kunne neppe forutsett at paugpropelldebatten skulle rive pyramiden hans helt i filler, analyserer man tråden er jeg sikker på at man kan finne forskjellige innlegg som nærmest ville plassere thrusteren i alle kategoriene. 

Jeg ville putta thrusteren i "Esteem", mens andre kanskje i "Safety and Security". Et kompromiss blir jo da å si at thrusteren først og fremst dekker sosiale behov. Noe lengden på denne tråden bekrefter :diving:

quantumduck

quantumduck

@Bonus Haha, spot on! Har selvsagt mye ræl i båten som koster penger og ikke bidrar en døyt til sikkerheten... men du er sikkert enig i at å prioritere krystallservise foran baugpropell neppe setter liv i fare ... ? 

Stakkars Masov kunne neppe forutsett at paugpropelldebatten skulle rive pyramiden hans helt i filler, analyserer man tråden er jeg sikker på at man kan finne forskjellige innlegg som nærmest ville plassere thrusteren i alle kategoriene. 

Jeg ville putta thrusteren i "Esteem", mens andre kanskje i "Safety and Security". Et kompromiss blir jo da å si at thrusteren først og fremst dekker sosiale behov. Noe lengden på denne tråden bekrefter :diving:

quantumduck

quantumduck

@Bonus Haha, spot on!

• Create New...