Jump to content

Edit History

PiperBill

PiperBill

Bårdp skrev 19 minutter siden:

Pysevisp på båter og invalide gir i biler er nokk kommet for å bli. Folk blir jo tros alt dummere og dummere og det får en ikke gjort så mye med. Men det er jo en gre indikator på at det kommer noen som ikke kan kjøre båt når en hører pysevispen starte opp. Så da kan en jo være litt forberedt på at noe kan komme til å skje.

Da er det mange der ute som ikke kan kjøre båt. Nå etter sommerferien på sjøen så ha jeg sett utallige båter (faktisk de alle fleste) som legger til i både uthavner og gjestehavner med hjelp av truster. Seilbåter, motorbåter.... You name it. Noen sikkert unødvendig og overdrevet, noen småbåter med påhengsmotor og truster også. Selv har jeg brukt den til å komme inn i steder da jeg ikke hadde turt å prøve uten. Også for å bakke ut mellom to båter i sterk sidevind slik at jeg ikke blåste på nabobåten.

Tror egentlig du ikke mener det du skriver her… driver men litt «troll» eller?

PiperBill

PiperBill

Bårdp skrev 16 minutter siden:

Pysevisp på båter og invalide gir i biler er nokk kommet for å bli. Folk blir jo tros alt dummere og dummere og det får en ikke gjort så mye med. Men det er jo en gre indikator på at det kommer noen som ikke kan kjøre båt når en hører pysevispen starte opp. Så da kan en jo være litt forberedt på at noe kan komme til å skje.

Da er det mange der ute som ikke kan kjøre båt. Nå etter sommerferien på sjøen så ha jeg sett utallige båter (faktisk de alle fleste) som legger til i både uthavner og gjestehavner med hjelp av truster. Seilbåter, motorbåter.... You name it. Noen sikker unødvendig og overdrevet, noen småbåter med påhengsmotor og truster også. Selv har jeg brukt den til å komme inn i steder da jeg ikke hadde turt å prøve uten. Også for å bakke ut mellom to båter i sterk sidevind slik at jeg ikke blåste på nabobåten.

Tror egentlig du ikke mener det du skriver her… driver men litt «troll» eller?

• Create New...