Jump to content

Edit History

Marwin

Marwin

Ordet "Pysevisp" her betraker jeg som hersketeknikk, og noe jeg ikke kan fordra! Jeg har to slike, både forut og akter. (Med proporsjonalregulering, for å slippe 'trustervrælet' når de brukes, samt spare batteriene.) Og er stollt av det.  Brukes ikke i utrengsmål, men er svært kjekke å ha, spes ved tillegge i trang havn med vind 'på tvers'! Samt at de gir trygghet, spes. for den som nesten alltid ferdes alene i båt. Og etter et langt liv på og ved sjøen, gir jeg f@en hva enkelte såkalte eksperter mener.

Marwin

Marwin

Ordet "Pysevisp" her betraker jeg som hersketeknikk, og noe jeg ikke kan fordra! Jeg har to slike, både forut og akter. (Med proporjonalregulering, for å slippe 'trustervrælet' når de brukes samt spare batteriene.) Og er stollt av det.  Brukes ikke i utrengsmål, men er svært kjekke å ha, spes ved tillegge i trang havn med vind 'på tvers'! Samt at de gir trygghet! Og etter et langt liv på og ved sjøen, gir jeg f@en hva enkelte såkalte eksperter mener.

Marwin

Marwin

Ordet "Pysevisp" her betraker jeg som hersketeknikk, og noe jeg ikke kan fordra! Jeg har to slike, både forut og akter. (Med proporjonalregulering, for å slippe 'trustervrælet' når de brukes samt spare batteriene.) Og er stollt av det.  Brukes ikke i utrengsmål, men er svært kjekke å ha, spes ved tillegge i trang havn med vind 'på tvers'! Samt at de gir trygghet! Og etter et langt liv, gir jeg f@en hva enkele såkalte eksperter mener.

• Create New...