MR Swe Startet 16.Juni.2018 Link til dette innlegget Startet 16.Juni.2018 hei. har en hasle aquafun utom noe bunnstoff.. var mye gro forrige sesongen og tenkte ha bunnstoff på den iår.. så trenger hjelp hvordan jeg skal gjøre det.. Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 16.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2018 Hempel har uten tvil den beste løsningen, har brukt den selv. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 17.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2018 Hei Om du brukar desse produkta, så bruk vernebriller. Eg har lært på den harde måten. Ask Sitér dette innlegget Link to post
hepaulsen Svart 17.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2018 Hei. Håper jeg kan bruke innlegget til og stille et spørsmål om dette. Hvor mye får du utav og bunnsmøre en Aquafun/Summerfun? Er dette en båt som det gror betydelig på? eller holder det og ta den opp en gang i halvåret og spyle den godt ren under? Takk for svar. Sitér dette innlegget Link to post
hawthorne Svart 17.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2018 Det kommer jo an på hvor båten ligger? Jeg har hatt to båter i samme materiale (River og Steady) plassert i Oslofjorden (Drøbak) og testet uten stoffing med den første. Ble fullstendig texas i løpet av sommeren. Stoffet etter Hempel sin oppskrift året etter. Sitér dette innlegget Link to post
hepaulsen Svart 18.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2018 hawthorne skrev for 14 timer siden: Det kommer jo an på hvor båten ligger? Jeg har hatt to båter i samme materiale (River og Steady) plassert i Oslofjorden (Drøbak) og testet uten stoffing med den første. Ble fullstendig texas i løpet av sommeren. Stoffet etter Hempel sin oppskrift året etter. Tusen takk for svar Hawthorne, Lå de da ute hele året med jevnlig bruk? Jeg tenker på og kjøpe en SummerFun til hytta som ekstrabåt/ungdomsbåt til poden etter hvert. Så isåfall smører jeg den nok før den skal på sjøen etter handel. Sitér dette innlegget Link to post
hawthorne Svart 18.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2018 Mine lå ute kun om sommeren, mai til oktober. Men det gror noe latterlig mye synes jeg, spesielt rur. Vet ikke om det er like ille i alle områder, men i Drøbak vokser det bra :-) Hvis det ikke er en klar vannlinje, er det greit å få "satt" dette før jobben starter. La båten ligge på vannet noen uker. Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 18.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2018 Vannlinje setter du enkelt med merkepenn festet oppå ett isoporflak en dag det er stille. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.