ko-stens Startet 16.Juni.2018 Link til dette innlegget Startet 16.Juni.2018 (redigert) Har en Viking 370 aluminiumsjolle. Denne er mer enn glatt nok å sitte i, og ikke er den akkurat stødig som danskebåten heller, så lurer på å få på håndrekke på den. Greit å ha noe litt mer håndgripelig å holde fast i. Men finnes det noe å få tak i som greit kan festes på den? Kjøpte et par fra Biltema, men de passer ikke. Har montert sete med svingbrakett på tofta, blant annet for å komme litt høyere og for å slippe å seile rundt på "glatta", men det må jeg gjøre noe med. Den svinger litt for lett, og når jeg setter meg i båten blir den jo litt bak- og sidetung, så om jeg ikke holder meg fast, svinger jeg elegant mot høyre og tipper uti vannet! Får se om jeg får låst den på noe vis, men i og med at jeg også kommer høyere i båten, hadde det vært kjekt om rekka hadde vært litt høyere når jeg skal holde i den. Har rett og slett tatt den av for å unngå å ramle ut av båten. Ser slik ut: Redigert 16.Juni.2018 av ko-stens (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 16.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2018 Hva ser du som mest praktisk, at rekka er på innsiden eller oppå ripa? Sitér dette innlegget Link to post
ko-stens Svart 16.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2018 Tenkte oppå. Blir penest det (selv om båten i seg selv er laaangt fra pen!). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.