enter4u Startet 17.Juni.2018 Link til dette innlegget Startet 17.Juni.2018 (redigert) Jeg har en 2 år gammel quick med frittfall. I går klikka det bare i releet da jeg prøvde å vinsje inn. Jeg fikk vinsja inn nesten alt, deretter bare klikka det i releet. Er det releet som har tatt kvelden?? Redigert 17.Juni.2018 av enter4u (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 17.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2018 Kan kanskje være greit for ordens skyld å sjekke spenningen på batteri og inn på rele først slik at eventuelle problemer med strømtilførsel lukes ut. Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 17.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2018 enter4u skrev 42 minutter siden: Ikke noe problemer med strømtilførselen Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 17.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2018 Kortslutt polene til vinsjen, slik releet gjør. Går vinsjen er den OK, men ikke releet. Dette gjør du på releet, med en skrutrekker. Releene har en tendens til å få belegg på kontaktene. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
enter4u Svart 30.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2018 Probleet funnet. Motoren tok kvelden. Reklamasjonssak. Får ny vinsj :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.