Jump to content

Edit History

mikaels

mikaels

Bluetooth strul (det gick inte att ansluta) löste sig för mig med en uppdatering av interfacets mjukvara - alltså inte genom uppdatering av appen utan av själva interfacet som måste lämnas in till vp handlare för detta. Med senaste mjukvaran ansluter den perfekt till min iphone. Har inte provat med ipad.

Det verkar som om vi som är först ut nu med detta har fått enheter med några barnsjukdomar. Jag har fått bra hjälp. Även om allt inte fungerar 100% än för mig heller så är jag övertygad om att det är fokus på att lösa problemen och att det jobbas för fullt med ny mjukvara. 

mikaels

mikaels

Bluetooth strul löste sig för mig med en uppdatering av interfacets mjukvara - alltså inte genom uppdatering av appen utan av själva interfacet som måste lämnas in till vp handlare för detta. 

Det verkar som om vi som är först ut nu med detta har fått enheter med några barnsjukdomar. Jag har fått bra hjälp. Även om allt inte fungerar 100% än för mig heller så är jag övertygad om att det är fokus på att lösa problemen och att det jobbas för fullt med ny mjukvara. 

• Create New...