Stjernen ! Startet 17.Juni.2018 Del på Facebook Startet 17.Juni.2018 (redigert) Hei. Holder på og bytte en diesel slange fra tanken. Så la jeg merke til att det var lagt opp som dette: Fra tank til vannutskiller så til pumpa,og fra pumpa og opp til finfilter så videre til motor/dyser Burde det heller vært slik :Tank-vannutskiller-finfilter-pumpe-motor/dyser ? Noen ulemper slik det er lagt opp ? Kommer det lettere dritt i pumpa kansje,vis filteret på vannutskiller er for grovt ? Redigert 17.Juni.2018 av Stjernen ! (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jonette Svart 17.Juni.2018 Del på Facebook Svart 17.Juni.2018 Opplegget ditt virker som normal rekkefølge: tank - vannutskiller/grovfilter - matepumpe - finfilter - høytrykkspumpe - dyser legg gjerne til hva slags motor du har i emnetittelen :-) Sitér dette innlegget /MS Link to post
Stjernen ! Svart 17.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juni.2018 (redigert) Ok. Trodde det var vanlig att dieselen paserte alle filter før den kom til pumpa på motor. Men viktigste er vel og pasere alle filtere før dysene. Motoren er en bmw D-50 marine med ett cav filter/utskiller og ett finfilter. Redigert 17.Juni.2018 av Stjernen ! (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 17.Juni.2018 Del på Facebook Svart 17.Juni.2018 Stjernen ! skrev 24 minutter siden: Ok. Trodde det var vanlig att dieselen paserte alle filter før den kom til pumpa på motor. Nei, det er ikke vanlig. Men det vanlig å ha finfilter før høytrykkspumpa. Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 17.Juni.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juni.2018 Takker da lar jeg det være slik. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.