Jankar Startet 17.Juni.2018 Link til dette innlegget Startet 17.Juni.2018 Jeg har en first 325 fra 85. Med rorkult. i regnvær så kommer det litt olje fra rorkulten. Og den piper/knirker litt ved bruk. den plata over glassfiberen har også noen mm vandring. er det noen som kan noe om konstruksjonen på disse rorkultene på denne type båt? jeg finner ikke så mye på nett om hva jeg kan gjøre og evt hvordan det ser ut inn. kan jeg åpne opp på toppen uten at roret stikker av? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 17.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2018 Bilder? Sitér dette innlegget Link to post
Jankar Svart 17.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2018 Kommer imorgen, glemte å ta idag Sitér dette innlegget Link to post
Jankar Svart 18.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2018 Her er bilder og skisse over oppbygningen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.