Josh72 Startet 17.Juni.2018 Del på Facebook Startet 17.Juni.2018 Hei Har oppdaget en god del lekkasjer rundt vinduene på min Summer Family, pakning har trekt seg i hjørnene (eventuelt skuehull lekker). Har lest noen tråder her på forumet om hvordan skifte gummilist, men når jeg prøvde å demontere aluminumsliste rundt vinduene, satt listene bom fast. Vil ikke bruke unødvendig kraft på listene og risikere å ødelegge dem før jeg har sjekket om noen har erfaring med akkurat disse alu-listene (har en mistanke om at det er brukt sika for å tette tidligere lekkasjer ). Vet noen hvilke gummilister som er benyttet med denne type vinduslister? Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 30.Juni.2018 Del på Facebook Svart 30.Juni.2018 Hadde samme problem på en tidligere Summer Family. Jeg skar bort det som var synlig av pakningen, maskerte og la en stripe med Sika. gjorde dette på alle vinduene, og det holdt tett i mange år etterpå Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.