Jump to content

Edit History

Andor

Andor

Yanmar er vel av dem motorene med sin 4JH serie fra 44 hk og oppover til 77 hk er veldig bra, dette er motorer som går flere tusen timer uten problemer, hadde selv en 4JHE 44 hk i gamle båten, den hadde passert 2500 timer uten et eneste feilslag, og både båt og motor er i beste velgående i dag, jeg kjenner til flere sjark fiskeren med samme utgaver av Yanmar motorer 44-77 hk som har ruslet 20-30000 timer uten problemer, i båten jeg har i dag sitter det vel en av dem beste motorene Yanmar har bygd en 4LH-HTE 140 hk som har gått 5000 timer, alle verksteder som kjenner til motorene sier at den motoren knapt er innkjørt det samme sier dem om 4JH serien også, Ford, Perkins, Buch og Saab har også veldig gode motorer, Volvo har hatt sine problemer, spes på kjølesiden og holdbarhet over 4-5000 timer, så finner du en båt med en Yanmar av nevnte serie, så har du skudd sikre motorer som bare går og går, men klart service og bruk har jo veldig mye å si for holdbarheten, noen klarer å ødelegge en motor på noen få hundre timer og andre har motorer og gir i flere tusen timer

Andor

Andor

Yanmar er vel av dem motorene med sin 4JH serie fra 44 hk og oppover til 77 hk er veldig bra, dette er motorer som går flere tusen timer uten problemer, hadde selv en 4JHE 44 hk i gamle båten, den hadde passert 2500 timer uten et eneste feilslag, og både båt og motor er i beste velgående i dag, jeg kjenner til flere sjark fiskeren med samme utgaver av Yanmar motorer 44-77 hk som har ruslet 20-30000 timer uten problemer, i båten jeg har i dag sitter det vel en av dem beste motorene Yanmar har bygd en 4LH-HTE som har gått 5000 timer, alle verksteder som kjenner til motorene sier at den motoren knapt er innkjørt det samme sier dem om 4JH serien også, Ford, Perkins, Buch og Saab har også veldig gode motorer, Volvo har hatt sine problemer, spes på kjølesiden og holdbarhet over 4-5000 timer, så finner du en båt med en Yanmar av nevnte serie, så har du skudd sikre motorer som bare går og går, men klart service og bruk har jo veldig mye å si for holdbarheten, noen klarer å ødelegge en motor på noen få hundre timer og andre har motorer og gir i flere tusen timer

Andor

Andor

Yanmar er vel av dem motorene med sin 4JH serie fra 44 hk og oppover til 77 hk er veldig bra, dette er motorer som går flere tusen timer uten problemer, hadde selv en 4JHE 44 hk i gamlemåten, den hadde passert 2500 timer uten et eneste feilslag, og både båt og motor er i beste velgående i dag, jeg kjenner til flere sjark fiskeren med samme utgaver av Yanmar motorer 44-77 hk som har ruslet 20-30000 timer uten problemer, i båten jeg har i dag sitter det vel en av dem beste motorene Yanmar har bygd en 4LH-HTE som har gått 5000 timer, alle verksteder som kjenner til motorene sier at den motoren knapt er innkjørt det samme sier dem om 4JH serien også, Ford, Perkins, Buch og Saab har også veldig gode motorer, Volvo har hatt sine problemer, spes på kjølesiden og holdbarhet over 4-5000 timer, så finner du en båt med en Yanmar av nevnte serie, så har du skudd sikre motorer som bare går og går, men klart service og bruk har jo veldig mye å si for holdbarheten, noen klarer å ødelegge en motor på noen få hundre timer og andre har motorer og gir i flere tusen timer

• Create New...