kattfisk Startet 18.Juni.2018 Link til dette innlegget Startet 18.Juni.2018 Jeg vurderer å kjøpe en pakkeløsning med Lowrance Elite 9 Ti og Totalscan. Jeg er klar over at Elite kun har inngang til en svinger (i motsetning til f.eks. Lowrance Carbon), men jeg lurer på om det finnes løsninger for (relativt) enkelt å bytte mellom totalscan og evt en svinger nr 2. Konkret tenker jeg på en bedre svinger for havfiske (f.eks. Airmar TM185M) for bruk som svinger nr 2 ti Elite 9 Ti. - vil det da være mulig å bruke en splitter (ala LSS HD Y cable 000-11169-001)? - alternative løsninger? Takk for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 18.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2018 @Team Colibri, dette kan du/ dere kanskje svare på? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
abbor Svart 19.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2018 Du må bytte svingerkontakt når Elite'n er avslått. Begge disse svingerene har automatisk deteksjon via en ID chip ved oppstart. Carbon eller bytte av svinger er de eneste alternativene. Hvis du skal felle inn instrumentet kan du bruke en forlengelsesledning koblet til Elite og ha kontaktene på en plass som er tilgjengelig. Sitér dette innlegget Link to post
kattfisk Svart 19.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2018 Takk for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.