R.O Startet 19.Juni.2018 Link til dette innlegget Startet 19.Juni.2018 Noen som har seilt indre led her? Jeg har alltid gått langt ut. Har litt eldre plotter som jeg ikke få oppdatert. er det bra merket, og hvordan blir sjøen i det området..? Jeg skal nedover med datteren min på 9år i en 22 fots DC, så jeg er uansett avhengig av godt vær. Sitér dette innlegget Link to post
ohb Svart 19.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2018 Det TRYGGESTE er uten tvil å gå øst/sør for østmerket utenfor Rakke og sikte rett mot Tvistein. Spørs jo litt hvor du reiser fra/til. Jeg tok utgangspunkt i at du drar sørover. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 19.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2018 Jeg går indre led. Den er godt merket nå. Når du først har streken på GPS'en så er det vanesak Sitér dette innlegget Link to post
theppan07 Svart 19.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2018 Der har jeg gått sikkert 15 ganger siste 5 årene, med og uten ny merking. Det er godt merket. Så selv om du ikke har oppdatterte kart med merking, så vil de nye stakene guide deg godt, men følg nøye med på plotteren også. De nye stakene kan du benytte for å "oppdattere visuell referanse" under veis. Er du ukjent der så ville jeg ikke godt der med mye vind (8-10 m/s første gangen). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.