Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Lars H. skrev 21 minutter siden:

Signalene fra en antenne i en 15 meter høy mastetopp rekker mye lenger enn en kort antenne nede i båten. Og så har en alle mellomverdiene. Er du interessert i å se, eller at andre skal seg deg på 10Nm avstand, eller kun i nærområder rundt din båt? Dette er det kun du selv som avgjør.

Joda, vhf antennen er jeg klar over men følger det ikke med en ren GPS antenne også? Var den jeg tenkte på. Vhf antenna har jeg plass til, høyt oppe :) Og ja, egen antenne. Begynner å bli litt tett med kabler enkelte plasser nå. Har et rør som går fra nederst til øverst og det er dette jeg helst skulle prøvd å unngå å fylle mere. Men må man så må man..

Kjellg

Kjellg

Lars H. skrev 20 minutter siden:

Signalene fra en antenne i en 15 meter høy mastetopp rekker mye lenger enn en kort antenne nede i båten. Og så har en alle mellomverdiene. Er du interessert i å se, eller at andre skal seg deg på 10Nm avstand, eller kun i nærområder rundt din båt? Dette er det kun du selv som avgjør.

Joda, vhf antennen er jeg klar over men følger det ikke med en ren GPS antenne også? Var den jeg tenkte på. Vhf antenna har jeg plass til, høyt oppe :) Begynner å bli litt tett med kabler enkelte plasser nå. Har et rør som går fra nederst til øverst og det er dette jeg helst skulle prøvd å unngå å fylle mere. Men må man så må man..

Kjellg

Kjellg

Lars H. skrev 19 minutter siden:

Joda, vhf antennen er jeg klar over men følger det ikke med en ren GPS antenne også? Var den jeg tenkte på. Vhf antenna har jeg plass til, høyt oppe :) Begynner å bli litt tett med kabler enkelte plasser nå. Har et rør som går fra nederst til øverst og det er dette jeg helst skulle prøvd å unngå å fylle mere.

Kjellg

Kjellg

Lars H. skrev 18 minutter siden:

Joda, vhf antennen er jeg klar over men følger det ikke med en ren GPS antenne også? Var den jeg tenkte på. Vhf antenna har jeg plass til, høyt oppe :) Begynner å bli litt tett med kabler enkelte plasser nå :)

Kjellg

Kjellg

Lars H. skrev 16 minutter siden:

Joda, vhf antennen er jeg klar over men følger det ikke med en ren GPS antenne også? Var den jeg tenkte på. Vhf antenna har jeg plass til, høyt oppe :) 

• Create New...