Jump to content

Edit History

Henningsen

Henningsen

7147BC01-CADA-4B43-9C68-C990F4A454AB.jpeg.07ace707d62c8ff769fb636d3c600d57.jpegHei. Jeg har en Viksund 770 med Peugeot/Saab motor, som ikke vil starte lenger. Jeg dro ut på en kort tur, da jeg stoppet motoren etter ca 1 times tid så sto den stille et par timer, alt virket bra. Jeg har en hendel som jeg vanligvis stopper motoren med. Sekvensen i følge manualen er slik: dra i stopp hendelen og så slå av tenning. Denne gangen slo jeg av tenning først og da stoppet motoren uten og dra i hendelen. Kan dette være et problem? Fordi etterpå ville den ikke starte. Jeg ble tauet hjem. Siden har jeg skiftet diesel filter og luftet motoren uten at dette har hjulpet. Noen forslag til hva jeg kan gjøre nå? På forhånd takk! 

Henningsen

Henningsen

Hei. Jeg har en Viksund 770 med Peugeot/Saab motor, som ikke vil starte lenger. Jeg dro ut på en kort tur, da jeg stoppet motoren etter ca 1 times tid så sto den stille et par timer, alt virket bra. Jeg har en hendel som jeg vanligvis stopper motoren med. Sekvensen i følge manualen er slik: dra i stopp hendelen og så slå av tenning. Denne gangen slo jeg av tenning først og da stoppet motoren uten og dra i hendelen. Kan dette være et problem? Fordi etterpå ville den ikke starte. Jeg ble tauet hjem. Siden har jeg skiftet diesel filter og luftet motoren uten at dette har hjulpet. Noen forslag til hva jeg kam gjøre nå? På forhånd takk! 

• Create New...