Jump to content

Edit History

PerUlv

PerUlv

tJeg hadde en C62 med DF150. C61 og C62 har ulike skrog, men det er jo klar at båtlengden også har noe å si på egenskaper i større bølger.

C61 ser ut som en flott båt, de nye Askeladden cruiserene er nydelige i mine øyne. Jeg tviler ikke på at Honda (som anbefales over) er gode, men verden er ikke så enkel at en motor er absolutt best. I hvertfall er ikke min virkelighet slik. Egen erfaring pluss nøye sjekk viser at Suzuki er en veldig bra motor, jeg ville ikke tvilt et øyeblikk på å kjøpe ny DF150. Erfaringen fra DF150 var et viktig argument da jeg nå oppgraderte til ny, større Askeladden med større Suzuki. 

Hvis du kjenner en forhandler og føler at du vil få god service der over tid ville det vært et svært viktig argument for meg. 

Edit: Jeg kan i hvertfall ikke se bildene i postene over. Lurer på om det har skjedd en feil der. 

PerUlv

PerUlv

tJeg hadde en C62 med DF150. C61 og C62 har ulike skrog, men det er jo klar at båtlengden også har noe å si på egenskaper i større bølger.

C61 ser ut som en flott båt, de nye Askeladden cruiserene er nydelige i mine øyne. Jeg tviler ikke på at Honda (som anbefales over) er gode, men verden er ikke så enkel at en motor er absolutt best. I hvertfall er ikke min virkelighet slik. Egen erfaring pluss nøye sjekk viser at Suzuki er en veldig bra motor, jeg ville ikke tvilt et øyeblikk på å kjøpe ny DF150. Erfaringen fra DF150 var et viktig argument da jeg nå oppgraderte til ny, større Askeladden med større Suzuki. 

Hvis du kjenner en forhandler og føler at du vil få god service der over tid ville det vært et svært viktig argument for meg. 

PerUlv

PerUlv

Jeg hadde en C62 med DF150. C61 og C62 har ulike skrog, men det er jo klar at båtlengden også har noe å si på egenskaper i større bølger.

C61 ser ut som en flott båt, de nye Askeladden cruiserene er jo nydelige. Jeg tviler ikke på at Honda (som anbefales over) er gode, men verden er ikke så enkel at en motor er absolutt best. I hvertfall er ikke min virkelighet slik. Egen erfaring pluss nøye sjekk viser at Suzuki er en veldig bra motor, jeg ville ikke tvilt et øyeblikk på å kjøpe ny DF150. Erfaringen fra DF150 var et viktig argument da jeg nå oppgraderte til ny, større Askeladden med større Suzuki. 

• Create New...