Jump to content

Edit History

Morten1989

Morten1989

Riisejens skrev for 17 timer siden:

Jeg hadde min topp hos Sarpsborg motor til full overhaling det kosta 17000,- så da er vel ikke 10000 ille. Lykke til med motoren, håper den ikke ryker for mye.

Jeg har handla mye deler fra Lancing Marine og kan anbefale dem, rask og fin service.

Lancing Marine er allerede kontaktet ;-) tipper jeg kommer til og kjøpe klemme til turboen pluss varmebeskyttelse til turboen der, sjekket priser på topp bolter der, 267 pund for settet pluss frakt toll og mva.

Det ble sykt dyrt. Så sjekket jeg opp på den lokale skruesjappa, der hadde de 1/2» unc bolter i 10.9 kvalitet til 1250kr pluss mva for setter.  

Regner med det er samme kvalitet som original boltene?

index skrev for 14 timer siden:

Høres ut som du har god gang på dette. Sjekk oljepumpa med det samme så du er sikker på at du har oljetrykk nok. Og sjekk at ikke vippearmene er slarkete.

Vippe armene så bra ut, jeg kommer mest sannsynlig til og kjøpe nye rådelager og stempel fjører og nå så blir det komplett liksom. 

Hvordan sjekker du oljepumpa? bare slark?

Morten1989

Morten1989

Riisejens skrev for 16 timer siden:

Jeg hadde min topp hos Sarpsborg motor til full overhaling det kosta 17000,- så da er vel ikke 10000 ille. Lykke til med motoren, håper den ikke ryker for mye.

Jeg har handla mye deler fra Lancing Marine og kan anbefale dem, rask og fin service.

Lancing Marine er allerede kontaktet ;-) tipper jeg kommer til og kjøpe klemme til turboen pluss barneskuespillerne til turboen der, sjekket priser på topp bolter der, 267 pund for settet pluss frakt toll og mva.

Det ble sykt dyrt. Så sjekket jeg opp på den lokale skruesjappa, der hadde de 1/2» unc bolter i 10.9 kvalitet til 1250kr pluss mva for setter.  

Regner med det er samme kvalitet som original boltene?

index skrev for 14 timer siden:

Høres ut som du har god gang på dette. Sjekk oljepumpa med det samme så du er sikker på at du har oljetrykk nok. Og sjekk at ikke vippearmene er slarkete.

Vippe armene så bra ut, jeg kommer mest sannsynlig til og kjøpe nye rådelager og stempel fjører og nå så blir det komplett liksom. 

Hvordan sjekker du oljepumpa? bare slark?

• Create New...