Jump to content

Edit History

index

index

Morten1989 skrev 13 minutter siden:

Lancing Marine er allerede kontaktet ;-) tipper jeg kommer til og kjøpe klemme til turboen pluss barneskuespillerne til turboen der, sjekket priser på topp bolter der, 267 pund for settet pluss frakt toll og mva.

Vippe armene så bra ut, jeg kommer mest sannsynlig til og kjøpe nye rådelager og stempel fjører og nå så blir det komplett liksom. 

Hvordan sjekker du oljepumpa? bare slark?

De barneskuespillerne ville jeg ha vært forsiktig med;-)

Oljepumpa. Slark, klaring mellom lokk og tannhjul etc. Og overtrykksventilen, at denne ikke lekker og er stram og fin I fjæra. Ofte danner det seg spor I lokket som gjør at du kan slite med å få opp trykket. Da sliper du bare lokket plant igjen med slipepapir på en rett flate. Enkelt, men kan være viktig.

index

index

Morten1989 skrev 10 minutter siden:

Lancing Marine er allerede kontaktet ;-) tipper jeg kommer til og kjøpe klemme til turboen pluss barneskuespillerne til turboen der, sjekket priser på topp bolter der, 267 pund for settet pluss frakt toll og mva.

Vippe armene så bra ut, jeg kommer mest sannsynlig til og kjøpe nye rådelager og stempel fjører og nå så blir det komplett liksom. 

Hvordan sjekker du oljepumpa? bare slark?

De barneskuespillerne ville jeg ha vært forsiktig med;-)

Oljepumpa. Slark, klaring mellom lokk og tannhjul etc. Og overtrykksventilen, at denne ikke lekker og er stram og fin I fjæra. Ofte danner det seg spor I lokket som gjør at du kan slite med å få opp trykket. Da slipper du bare lokket plant igjen med slipepapir på en rett flate. Enkelt, men kan være viktig.

• Create New...