Jump to content

Edit History

larsern87

larsern87

Det er knapt, men jeg hadde nok prøvd å kjøre slik. Legg gjerne til en gummiklaff på eksosgjennomføringen for sikkerhets skyld.

Kjørte slik forrige sesong, med blandebendet ca 20-30cm over vannlinja og eksosen rett over vannlinjen. Planen var hele tiden å montere en vannlås, men kom ikke så langt før jeg solgte båten.

Edit: Om den potta du har er typen som ligner to endelokk fra en varmtvannsbereder med slange imellom, hadde jeg nok sveist inn nye 4"-rør i hver ende å brukt den. Så er du sikker.

larsern87

larsern87

Det er knapt, men jeg hadde nok prøvd å kjøre slik. Legg gjerne til en gummiklaff på eksosgjennomføringen for sikkerhets skyld.

Kjørte slik forrige sesong, med blandebendet ca 20-30cm over vannlinja og eksosen rett over vannlinjen. Planen var hele tiden å montere en vannlås, men kom ikke så langt før jeg solgte båten.

larsern87

larsern87

Da hadde jeg kjørt slik. Legg gjerne til en gummiklaff på eksosgjennomføringen for sikkerhets skyld.

Kjørte slik forrige sesong, med blandebendet ca 20-30cm over vannlinja og eksosen rett over vannlinjen :)

• Create New...