Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

"Mathilde" skrev 7 minutter siden:

Mulig jeg misforstår, men henviser du her til AGM batteri Kjellg? Hvordan tenker du at etterfylling av vann på et "lukket" batteri skal foregå?

Nei, SR650 fra exide er et lukket syrebatteri. Selv om det kalles lukket så har det en skinne oppå som du åpner med en skrutrekker eller lignende. Har samme batterier selv og fikk tilfeldigvis vite det av produktsjefen i sønnak når jeg etterlyste produktblad for dette batteriet.  

Kjellg

Kjellg

"Mathilde" skrev 6 minutter siden:

Mulig jeg misforstår, men henviser du her til AGM batteri Kjellg? Hvordan tenker du at etterfylling av vann på et "lukket" batteri skal foregå?

Nei, SR650 fra exide er et lukket syrebatteri. Selv om det kalles lukket så har det en skinne oppå som du åpner med en skrutrekker eller lignende. Har samme batterier selv og fikk tilfeldigvis vite det av produktsjefen i sønnak når jeg etterlyste produktbladet. 

Kjellg

Kjellg

"Mathilde" skrev 3 minutter siden:

Nei, SR650 fra exide er et lukket syrebatteri. Selv om det kalles lukket så har det en skinne oppå som du åpner med en skrutrekker eller lignende. Har samme batterier selv og fikk tilfeldigvis vite det av produktsjefen i sønnak. 

• Create New...