Jump to content

Pussemaskin som kommer til på trangt sted?

Morten33

Recommended Posts

Hei. Driver å sliper vekk litt gammel lakk. Har noen tips til hendig elektrisk pusseverktøy for å komme til her? Ca 7 cm bredt. 

Mvh

Morten 

Kommentar fra moderator:
Tittel redigert, var "Vertøytips". Alle må vennligst lese reglene for titler før man poster.
Utdrag:
  • Av hensyn til brukervennligheten er det viktig at titlene beskriver emnet på en best mulig måte, den kan inneholde inntil 100 tegn.
  • Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent.
  • Om det er relevant skal emnetittelen inneholde både produktnavn og beskrivelse av hva saken gjelder.

6A307DBA-DB86-4555-BADA-5CC6D3F7F720.jpeg

Eller som en kollega gjorde en gang, og dette er ikke tull.

Han gikk på kondomeriet og kjøpe en viberator der, som han da rullet dobbelsidig tape på for å kunne feste sandpapiret til.

Jeg lo godt når jeg hørte hva han hadde gjort, men så fort at dette var en genial løsning.

JA han brukte den på båten og ikke hverken kjærringa eller seg selv :-)

Ha en fin dag

38 minutes ago, GlennIversen said:

Eller som en kollega gjorde en gang, og dette er ikke tull.

Han gikk på kondomeriet og kjøpe en viberator der, som han da rullet dobbelsidig tape på for å kunne feste sandpapiret til.

Jeg lo godt når jeg hørte hva han hadde gjort, men så fort at dette var en genial løsning.

JA han brukte den på båten og ikke hverken kjærringa eller seg selv :-)

Det man kan kalle en potent sak?

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Guest Thostr

Skikkelig kreativ løsning for å få kjøpt sexleketøy under cover! "Hei Lars, så du var på kondomeriet i går? - Ja jeg skulle bare ha meg en sånn vibb-e-rator for å pusse båten med! Går stor-fint med dobbelsidig tape på...". Jauda!

Kanskje litt overkill for anvendelsen her, men jeg har lært meg at båndfil er noe av det mest praktiske slipeverktøyet på båt. For glassfiber på vanskelige steder, og for for å slipe ut hull o.a. til glassfiber-støp. Med riktig papir så kan det hende det hadde vært bra for å slipe litt lakk også, se f.eks

https://www.jula.no/catalog/verktoy-og-maskiner/el-verktoy-og-maskiner/slipemaskiner/elektrisk-bandsliper/bandfil-010137/

Guest Thostr
53 minutes ago, Kjellg said:

Problemet er vel at han ikke kommer til der med verken båndfil eller dremel. Nei, som jeg skrev ovenfor så tror jeg det enkleste og faktisk det beste er å skru ned hele konsollet. Da kommer du til overalt og får gjort en god jobb. 

Japp, enig. Og så er det jo interessant å diskutere ulike løsninger som forutsetter at man ikke kan skaffe seg god tilgang. Vi har jo her oppnådd ganske bra kreativitet: dildo-sliper var nytt for meg ihvertfall! Live & learn...

Redigert av Thostr (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...