Morten33 Startet 21.Juni.2018 Link til dette innlegget Startet 21.Juni.2018 Hei. Driver å sliper vekk litt gammel lakk. Har noen tips til hendig elektrisk pusseverktøy for å komme til her? Ca 7 cm bredt. Mvh Morten Kommentar fra moderator: Tittel redigert, var "Vertøytips". Alle må vennligst lese reglene for titler før man poster. Utdrag: Av hensyn til brukervennligheten er det viktig at titlene beskriver emnet på en best mulig måte, den kan inneholde inntil 100 tegn. Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent. Om det er relevant skal emnetittelen inneholde både produktnavn og beskrivelse av hva saken gjelder. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 21.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2018 En Fein med slipeforsats gjør den jobben greit. Sitér dette innlegget Link to post
GlennIversen Svart 22.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2018 Eller som en kollega gjorde en gang, og dette er ikke tull. Han gikk på kondomeriet og kjøpe en viberator der, som han da rullet dobbelsidig tape på for å kunne feste sandpapiret til. Jeg lo godt når jeg hørte hva han hadde gjort, men så fort at dette var en genial løsning. JA han brukte den på båten og ikke hverken kjærringa eller seg selv :-) Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Kjellg Svart 22.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2018 (redigert) Er det ikke fort gjort å demontere hele konsollet? Ser for meg at det blir mye knot å skulle pusse inne der med et verktøy. Redigert 22.Juni.2018 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 22.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2018 38 minutes ago, GlennIversen said: Eller som en kollega gjorde en gang, og dette er ikke tull. Han gikk på kondomeriet og kjøpe en viberator der, som han da rullet dobbelsidig tape på for å kunne feste sandpapiret til. Jeg lo godt når jeg hørte hva han hadde gjort, men så fort at dette var en genial løsning. JA han brukte den på båten og ikke hverken kjærringa eller seg selv :-) Det man kan kalle en potent sak? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Guest Thostr Svart 22.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2018 Skikkelig kreativ løsning for å få kjøpt sexleketøy under cover! "Hei Lars, så du var på kondomeriet i går? - Ja jeg skulle bare ha meg en sånn vibb-e-rator for å pusse båten med! Går stor-fint med dobbelsidig tape på...". Jauda! Kanskje litt overkill for anvendelsen her, men jeg har lært meg at båndfil er noe av det mest praktiske slipeverktøyet på båt. For glassfiber på vanskelige steder, og for for å slipe ut hull o.a. til glassfiber-støp. Med riktig papir så kan det hende det hadde vært bra for å slipe litt lakk også, se f.eks https://www.jula.no/catalog/verktoy-og-maskiner/el-verktoy-og-maskiner/slipemaskiner/elektrisk-bandsliper/bandfil-010137/ Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 22.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2018 Du lager fort dype merker med en båndfil.. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 22.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2018 Dremel med feks denne https://www.dremeleurope.com/no/no/lamellsliper9-5mm-207-ocs-p/?start=0&System=Universalverktøysystem Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 22.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2018 Problemet er vel at han ikke kommer til der med verken båndfil eller dremel. Nei, som jeg skrev ovenfor så tror jeg det enkleste og faktisk det beste er å skru ned hele konsollet. Da kommer du til overalt og får gjort en god jobb. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Thostr Svart 22.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2018 (redigert) 53 minutes ago, Kjellg said: Problemet er vel at han ikke kommer til der med verken båndfil eller dremel. Nei, som jeg skrev ovenfor så tror jeg det enkleste og faktisk det beste er å skru ned hele konsollet. Da kommer du til overalt og får gjort en god jobb. Japp, enig. Og så er det jo interessant å diskutere ulike løsninger som forutsetter at man ikke kan skaffe seg god tilgang. Vi har jo her oppnådd ganske bra kreativitet: dildo-sliper var nytt for meg ihvertfall! Live & learn... Redigert 22.Juni.2018 av Thostr (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kraftsjark Svart 22.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2018 Rupes BigFoot nano. Ikke billig, men liten nok kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.