Jump to content

Edit History

PerUlv

PerUlv

Detaljer

Vi har en kuling fra sent 70tall. Denne er veldig lik, både farge og utforming. Vår mangler de svarte håndtakene, og som det påpekes overfor virker dørken bredere, men her blir man kanskje lurt litt av skitt osv på bildet. Plankene som ligger oppå båten gjør også noe med inntrykket av dørken. Fin båt. Vi brukte en Tohatsu 20hk på den, og det var helt konge. Selvdreneringen er ikke synlig fordi den er dekket av vekster på bildet. Gummipropp løsningen med flyndre fikk jeg sist fatt i fra USA. Den faller litt for lett av. Mangler det nå også, men det går.

I vår er det et lagerrom i stitteplassen helt i baugen, der presenningen ligger over.

LInk til kandidat til drenerings ventil løsningen

https://www.jamestowndistributors.com/userportal/show_product.do?pid=51898

PerUlv

PerUlv

Detaljer

Vi har en kuling fra sent 70tall. Denne er veldig lik, både farge og utforming. Vår mangler de svarte håndtakene, og som det påpekes overfor virker dørken bredere, men her blir man kanskje lurt litt av skitt osv på bildet. Plankene som ligger oppå båten gjør også noe med inntrykket av dørken. Fin båt. Vi brukte en Tohatsu 20hk på den, og det var helt konge. Selvdreneringen er ikke synlig fordi den er dekket av vekster på bildet. Gummipropp løsningen med flyndre fikk jeg sist fatt i fra USA. Den faller litt for lett av. Mangler det nå også, men det går.

I vår er det et lagerrom i stitteplassen helt i baugen, der presenningen ligger over.

PerUlv

PerUlv

Vi har en kuling fra sent 70tall. Denne er veldig lik, både farge og utforming. Vår mangler de svarte håndtakene, og som det påpekes overfor virker dørken bredere, men her blir man kanskje lurt litt av skitt osv. Fin båt. Vi brukte en Tohatsu 20hk på den, og det var helt konge. Selvdreneringen er ikke synlig fordi den er dekket av vekster på bildet. Gummipropp løsningen med flyndre fikk jeg sist fatt i fra USA. Den faller litt for lett av. Mangler det nå også, men det går.

PerUlv

PerUlv

Vi har en kuling. Denne er veldig lik, både farge og utforming. Vår mangler de svarte håndtakene, og som det påpekes overfor virker dørken bredere, men her blir man kanskje lurt litt av skitt osv. Fin båt. Vi brukte en Tohatsu 20hk på den, og det var helt konge. Selvdreneringen er ikke synlig fordi den er dekket av vekster på bildet. Gummipropp løsningen med flyndre fikk jeg sist fatt i fra USA. Den faller litt for lett av. Mangler det nå også, men det går.

• Create New...