veslemok Startet 25.Juni.2018 Del på Facebook Startet 25.Juni.2018 Hei! Jeg har akkurat hatt min 90 Hk Johnson på verksted, (overhaling pluss at de måtte bytte rattet og stangen. Startet opp, den gikk fint på tomgang, fikk høyt turtall på den da. Begynte å kjøre og med en gang jeg skulle øke farten over 5-6 knop så fikk jeg ikke opp farten, turtallet bare sank og den ville ikke gå fortere, bare lugget. Noen tips? Jeg er veldig lite bevandret i båtmotorens mystikk, sjekket alle bensinkoblinger men det er vel ikke denne siden turtallet gikk til himmels på tomgang? Noen som har noen forslag? :) Sitér dette innlegget Link to post
Tskjei Svart 25.Juni.2018 Del på Facebook Svart 25.Juni.2018 Sjekk at de har skrudd til skruene til spjeldene på forgasserne. De justerer gjerne disse og da har det hendt meg at de har glemt det. Da blir det lite luft.Sjekk at de åpner når du gir gass. Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 25.Juni.2018 Del på Facebook Svart 25.Juni.2018 Lever motoren tilbake til verkstedet. Hvis den fungerte fint før overhaling er det deres ansvar å ordne. Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
LuckyFalls Svart 25.Juni.2018 Del på Facebook Svart 25.Juni.2018 Høres ut som problemer med tilførsel av bensin for min del. I fri trenger ikke motoren mye bensin for å få høyt turtall, men under belastning er saken annerledes. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.