Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Du gjør som du vil, jeg prøvde bare å advare deg mot noen fallgruver ved denne løsningen. Som Jørg også skriver, mål spenninger både før, etter og underveis. Det blir aldri feil å gjøre det for det er spenningen som kommer til batteriene som kan bli din største fiende. Bruken av agm batteriene har også sitt å si. For syklisk drift kan sikkert float på 13,7 være greit, men ved ikke syklisk drift så må du nok ned rundt 13,2, for ikke å snakke om dynamoen din. Kan si såpass at den gir ikke 14V og 115A, så fremt den ikke er modifisert. Det er i alle fall helt sikkert. Du har kanskje Mitsubishi dynamo? Da blir det enda vanskeligere...

Kjellg

Kjellg

Du gjør som du vil, jeg prøvde bare å advare deg mot noen fallgruver ved denne løsningen. Som Jørg også skriver, mål spenninger både før, etter og underveis. Det blir aldri feil å gjøre det for det er spenningen som kommer til batteriene som kan bli din største fiende. Bruken av agm batteriene har også sitt å si. For syklisk drift kan sikkert float på 13,7 være greit, men ikke syklisk drift så må du nok ned rundt 13,2, for ikke å snakke om dynamoen din. Kan si såpass at den gir ikke 14V og 115A, så fremt den ikke er modifisert. Det er i alle fall helt sikkert. Du har kanskje Mitsubishi dynamo? Da blir det enda vanskeligere...

Kjellg

Kjellg

Du gjør som du vil, jeg prøvde bare å advare deg mot noen fallgruver ved denne løsningen. Som Jørg også skriver, mål spenninger både før, etter og underveis. Det blir aldri feil å gjøre det for det er spenningen som kommer til batteriene som kan bli din største fiende. Bruken av agm batteriene har også sitt å si. For syklisk drift kan sikkert float på 13,7 være greit, men ikke syklisk drift så må du nok ned rundt 13,2, for ikke å snakke om dynamoen din. Kan si såpass ar den gir ikke 14V og 115A, så fremt den ikke er modifisert. Det er i alle fall helt sikkert. Du har kanskje Mitsubishi dynamo? Da blir det enda vanskeligere...

Kjellg

Kjellg

Du gjør som du vil, jeg prøvde bare å advare deg mot noen fallgruver ved denne løsningen. Som Jørg også skriver, mål spenninger både før, etter og underveis. Det blir aldri feil å gjøre det for det er spenningen som kommer til batteriene som kan bli din største fiende. Bruken av agm batteriene har også sitt å si. For syklisk drift kan sikkert float på 13,7 være greit, men ikke syklisk drift så må du nok ned rundt 13,2. 

Kjellg

Kjellg

Du gjør som du vil, jeg prøvde bare å advare deg mot noen fallgruver ved denne løsningen. Som Jørg også skriver, mål spenninger både før, etter og underveis. Det blir aldri feil å gjøre det for det er spenningen som kommer til batteriene som kan bli din største fiende. 

Kjellg

Kjellg

Du gjør som du vil, jeg prøvde bare å advare deg mot noen fallgruver ved denne løsningen. Som Jørg også skriver, mål spenninger både før, etter og underveis. Det blir aldri feil å gjøre det for det er spenninger som kommer til batteriene som kan bli din største fiende. 

Kjellg

Kjellg

Du gjør som du vil, jeg prøvde bare å advare deg mot noen fallgruver ved denne løsningen. 

Kjellg

Kjellg

Du gjør som du vil, jeg prøvde bare å advare deg mot denne løsningen. 

• Create New...