Kjellg
@Lars H.Helgesen. Vi er bare mennesker vi alle sammen. Jørg kom med en påstand som du benekter kan være riktig. Du svarer en masse uten i det hele tatt å ha lest hele tråden. Når man gjør deg oppmerksom på ting så bare glefser du til oss. Uansett hva jeg personlig skriver så hugger du til som som bikkje. Nå siste denne tråden og et par innlegg ovenfor, men også i en annen tråd hvor du påstår at jeg skremmer vettet av folk. Etter læreboka så kalles dette hersketeknikk og det vil jeg ha meg frabedt. Du legger opp til en offentlig debatt med meg når du kanskje burde tatt det på IM. Ser også at du behandler Komodo på samme måte, jeg er ikke ute etter en unnskyldning, men synes virkelig du burde be Komodo om unnskyldning. For jeg ser du snerrer til han. Vi er bare ukyndige mennesker som prøver å lære oss noe nytt og da trenger vi ikke slike hovmodige kommentarer som du kommer med. Du er et voksent menneske som burde kjenne til hvordan man skal oppføre seg.
Jeg er fra Tromsø og er vant til mye. Vi snakker kanskje med store ord og kaller en spade for en spade, men dette tar kaka.
For min del så er jeg ferdig med denne og håper vi kan dele erfaringer og kunnskap videre her på BP.
Redigert
Forresten, har det fall deg inn at du faktisk kan ta feil?