Marius.S Startet 25.Juni.2018 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2018 Er det en såpe dere vil anbefale for vask da jeg har mye svarte striper som er litt vanskelig å fjerne? Tar imot svar med stor takk :) Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 25.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2018 Black streep remover fra Biltema Sitér dette innlegget Link to post
andk Svart 26.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2018 Jeg bruker ofte eddik vann på båten:) Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 26.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2018 Mener den tradisjonelle båt-shampoen som selges hos båtutstyrs-butikkene (Maritim - Best Marin etc.) fungerer veldig bra til det meste. Er jo bare å blande ut med vann til "riktig styrke" selv. Sitér dette innlegget Link to post
oberst1 Svart 26.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2018 Turtle Super Vask er fin, billigst på Europris Sitér dette innlegget Link to post
finnarne Svart 26.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2018 "Super Sponge", "Nano sponge" eller magisk svamp. Biltema har sin variant i en 4-pakning, på Europris fant jeg en som var formet som ett strykejern, med 3 svamper. Brukes med rent vann. Sitér dette innlegget Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.