mons Svart 11.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2018 Trivelige bilder. Hadde jeg visst at du var der hadde jeg kommet inn og servert kaffe. Spleis ble liggende igjen i Stavanger ettersom 124 år og kuling ikke passer så bra sammen. Christiane som ble bygd i Svelvik for 139 år siden er i bedre stand. Sitér dette innlegget Mons Link to post
finnarne Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Igår var de tilbake i Grimstad. Nå er de nede i 6 båter. Noe mannskap mønstret av i går, men de vil fortsatt være 6 båter til Langesund. Tror planen idag er Risør. Sitér dette innlegget Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
LALUNA II Svart 14.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2018 Jeg var der ikke tok bildene fra Webcam på Lindesnes Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
mons Svart 14.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2018 Ble ikke nok sjø. Går til Hanstholm i natt for å kjøpe is.. Sitér dette innlegget Mons Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.