Jump to content

Edit History

Worry II

Worry II

Bitteliten skrev 13 minutter siden:

Det finnes mange flotte halvplanere eller kanskje 3/4 planere man kan kalle de Feks Nidelv 320, Riviera 925, Viknes 1030, NB 820, Saga 310 mfl.

Mye flott i den oppsumeringen, Bitteliten :smiley: Men om jeg hadde små barn ville jeg ikke valgt noen av de foran Scand Baltic. I den har barna et eget oppholdsrom i tillegg til uteplassen. I de nevnte båtene har man ikke avlastnings/oppholdsrom i tillegg til oppredde køyer.Det er kjekt den ene dagen i ferien hvor den ene regnbygen kommer... De du nevner er alle "gamlisbåter" :giggle: 

Worry II

Worry II

Bitteliten skrev 12 minutter siden:

Det finnes mange flotte halvplanere eller kanskje 3/4 planere man kan kalle de Feks Nidelv 320, Riviera 925, Viknes 1030, NB 820, Saga 310 mfl.

Mye flott i den oppsumeringen, Bitteliten :smiley: Men om jeg hadde små barn ville jeg ikke valgt noen av de foran Scand Baltic. I den har barna et eget oppholdsrom i tillegg til uteplassen. I de nevnte båtene har man ikke avlastnings/oppholdsrom, i tillegg til oppredde køyer.Det er kjekt den ene dagen i ferien hvor den ene regnbygen kommer... De du nevner er alle "gamlisbåter" :giggle: 

Worry II

Worry II

Bitteliten skrev 7 minutter siden:

Mye flott i den oppsumeringen, Bitteliten :smiley: Men om jeg hadde små barn ville jeg ikke valgt noen av de foran Scand Baltic. I den har barna et eget oppholdsrom i tillegg til uteplassen. I de nevnte båtene her man ikke avlastnings/oppholdsrom, i tillegg til oppredde køyer.Det er kjekt den ene dagen i ferien hvor den ene regnbygen kommer... De du nevner er alle "gamlisbåter" :giggle: 

• Create New...