Jump to content

Edit History

Ida Marie III

Ida Marie III

Lundstad skrev 1 time siden:

Tror heller ikke jeg ville savnet farten, men spørsmålet var om noen hadde opplevd at det blir mye mas fra de yngste om at det går tregt, etappene tar for lang tid etc. For min del kan vi gjerne bruke 4 timer fra Son til Tønsberg, men da vil jeg gjerne ha det trivelig 

Som sagt, går du for en halvplaner/deplesement får du langt mer plass, og ungene får mer plass å boltre seg på... Og kjøre en mindre hurtiggående båt blir mer som å kjøre bil... du sitter å venter på å komme frem..

Ida Marie III

Ida Marie III

Lundstad skrev 1 time siden:

Jeg synes nok at Scand Baltic blir litt utdatert, selv om den har godt med plass og fin marsjfart. Til samme pris kan man f.eks få en Marex 290 e.l. hvilket jeg synes ville vært mer attraktivt, selv om den ikke akkurat er moderne den heller. Men det er en planende båt, som jeg synes blir mer "riktig" enn en halvplaner.

Tror heller ikke jeg ville savnet farten, men spørsmålet var om noen hadde opplevd at det blir mye mas fra de yngste om at det går tregt, etappene tar for lang tid etc. For min del kan vi gjerne bruke 4 timer fra Son til Tønsberg, men da vil jeg gjerne ha det trivelig 

Som sagt, går du for en halvplaner/deplesement får du langt mer plass, og ungene får mer plass å boltre seg på... Og kjøre en mindre hurtiggående båt blir mer som å kjøre bil... du sitter å venter på å komme frem..

• Create New...