Jump to content

Edit History

Skiboy

Skiboy

Takk for raske svar.

Tok av deksel over luftinntaket i går kveld og renset det som jeg kunne se. Sjekket alle slanger for å se om jeg fant noen sprekker eller andre lekkasjer (sikkert vanskelig å spore uten måleinstrument). Samt at jeg tørket ren sensor (Inntake Air Temperature) som står inn i deksel over luft innsug/spjeld. 

Fungerte fint etterpå, ved to forsøk. Kan hende at sensor ved luftinntak var møkkete og ga feil svar? Tiden vil vise. (Føler meg ikke helt trygg på at mine små "justeringer" skulle ha så stor effekt)

Vil uansett i dag sjekke om det er noe som ligger mot deksel og kan bli påvirket av dette.

Skiboy

Skiboy

Takk for raske svar.

Tok av deksel over luftinntaket i går kveld og renset det som jeg kunne se. Sjekket alle slanger for å se om jeg fant noen sprekker eller andre lekkasjer (sikkert vanskelig å spore uten måleinstrument). Samt at jeg tørket ren sensor som står inn i deksel over luft innsug/spjeld. 

Fungerte fint etterpå, ved to forsøk. Kan hende at sensor ved luftinntak var møkkete og ga feil svar? Tiden vil vise. (Føler meg ikke helt trygg på at mine små "justeringer" skulle ha så stor effekt)

Vil uansett i dag sjekke om det er noe som ligger mot deksel og kan bli påvirket av dette.

• Create New...